Melyek azok a változások, amelyek benneteket érintenek?
Mi kizárólag üzleti nyelvtanfolyamokkal, céges nyelvoktatással foglalkozunk, és eddig nem kellett bekérnünk a hallgatóinktól privát információkat. Most azonban gyakorlatilag minden személyes adatot be kell gyűjtenünk, a hallgatók születési helyétől, a TAJ számáig, amit le is kell jelentenünk a Felnőttképzési Adatszolgáltatási Rendszerbe. Tehát jelentősen megnőttek az adminisztratív terheink, amit a meglévő kapacitásunkkal nem tudunk ellátni, ezért örültünk, amikor rátaláltunk a virtuális asszisztencia vállalkozásodra és elkezdtünk együtt dolgozni veled.
Az első hónap tapasztalatai alapján a korábbi időszakokhoz képest, mennyi idővel fordítottatok többet adatkezelésre?
Mivel partnereink nagyrészt multinacionális vállalatok és a céges nyelvképzéseken hallgatók százai vesznek részt, ezért a kurzusok indulásakor több tíz munkaórát vesz igénybe a dokumentumok bekérése, ezek feldolgozása és az adatok bevitele a FAR-ba. Majd a tanfolyamok befejezésekor statisztikai célokra kell adatot szolgáltatnunk, ami csoportonként 10-15 perc plusz munkát jelent.
Hogyan tudjátok határidőre teljesíteni ezeket a kötelezettségeket?
Több száz csoport indulása esetén ez rendkívül megterhelő. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy plusz egy kollégára lenne szükség, akinek a lejelentések után viszont már nem tudunk munkát adni. Tehát ez egy rendkívül hektikus feladat, van olyan hét, amikor 20-30 csoport indul, a következő héten pedig nincs új tanfolyam. Mi abszolút a kiszervezésben, a virtuális asszisztenciában találtuk meg a megoldást, ami segít teljesíteni a régi-új adminisztrációs kötelezettségeket. Ezzel a támogatással mi pedig fókuszálhatunk a nyelvtanfolyamok szervezésére, lebonyolítására.
Baksa Zsuzsanna (Virtual Expert Assistant, VIRAS)
Ha Neked is segítségre van szükséged a FAR és OSAP adatszolgáltatásokban, írj nekem a VIRAS Szakértő Virtuális Asszisztencia LinkedIn oldalán: